À propositu di-TOPP

nutizie

U cuncettu di corrente elettrica

In l'elettromagnetismu, a quantità di l'electricità chì passa per ogni sezione trasversale di un cunduttore per unità di tempu hè chjamata intensità di corrente, o solu corrente elettrica. U simbulu per u currente hè I, è l'unità hè ampere (A), o simpricimenti "A" (André-Marie Ampère, 1775-1836, fisicu è chimicu francese, chì hà fattu rializazioni eccezziunali in u studiu di l'effetti elettromagnetici è hà ancu fattu cuntributi). à a matematica è a fisica L'unità internaziunale di corrente elettrica, ampere, hè chjamatu dopu à u so cognome).
[1] U muvimentu di direzzione regulare di carichi liberi in un cunduttore sottu l'azzione di a forza di u campu elettricu forma un currente elettricu.
[2] In l'electricità, hè stipulatu chì a direzzione di u flussu direzzione di carichi pusitivi hè a direzzione di u currente. Inoltre, in l'ingegneria, a direzzione di u flussu direzzione di carichi pusitivi hè ancu utilizata cum'è a direzzione di u currente. A magnitudine di u currente hè spressione da a carica Q chì scorri à traversu a sezione trasversale di u cunduttore per unità di tempu, chì hè chjamata intensità di corrente.
[3] Ci sò parechji tippi di trasportatori in natura chì portanu a carica elettrica. Per esempiu: elettroni mobili in cunduttori, ioni in elettroliti, elettroni è ioni in plasma, è quarks in hadrons. U muvimentu di sti trasportatori forma un currente elettricu.


Tempu di post: Jul-19-2024